KLAUZULA INFORMACYJNA

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. U. UE . L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r, dalej jako „RODO”, informujemy, że:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.5 ust.2 RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu,
10. po zamknięciu okienka, do klauzuli informacyjnej masz dostęp w górnej części strony.
zapoznałem/zapoznałam się

Kolorowe emocje

Celem głównym zajęć grupowych „Kolorowe emocje” jest rozwijanie kompetencji społeczno-emocjonalnych u dzieci. Zajęcia te mają stymulować rozwój dzieci w zakresie umiejętności rozpoznawania, nazywania, różnicowania oraz wyrażania emocji, a także radzenia sobie z własnymi emocjami. Ponadto, mają wspomagać rozwój pozytywnych zachowań społecznych, nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji z innymi, a także kształtować poczucie własnej wartości.

Zadania realizowane są w blokach tematycznych:

  • Wprowadzenie (m.in. Zapoznanie z grupą, Budowanie klimatu bezpieczeństwa w grupie, Tworzymy grupę – ustalamy zasady, Jaki jestem?, Inni a tacy sami);
  • Rozpoznawanie, nazywanie i różnicowanie emocji i uczuć (m.in. Co mówią nasze twarze? Radość, Smutek, Strach, Złość, Zaskoczenie, Nasze uczucia, Rozpoznajemy i nazywamy emocje i uczucia własne oraz innych);
  • Wyrażanie emocji (Radość, Smutek, Strach, Złość, Zaskoczenie);
  • Radzenie sobie z własnymi emocjami (m.in. Trudne emocje, Kodeks złości);
  • Pozytywne zachowania społeczne (m.in. Szanujemy uczucia innych, Współpracujemy, Magiczne słowa);
  • Akceptacja i poczucie własnej wartości (m.in. Co to jest nieśmiałość?, Budujemy poczucie własnej wartości, Potrafimy się zrelaksować);

Zajęcia prowadzone są we wszystkich grupach wiekowych, dostosowując program do potrzeb i możliwości rozwojowych dzieci z danej grupy wiekowej. Zajęcia w grupach Biedronki i Motylki prowadzone są raz w tygodniu i trwają pół godziny, natomiast w grupach Żabki, Pszczółki i Stokrotki odbywają się dwa razy w tygodniu po pół godziny.

Zajęcia prowadzone są przez psychologa mgr Dominikę Fijałkowską.